''Kau ni tak belajar Sejarah ke''??

KAU NI TAK BELAJAR SEJARAH KE?

Ustaz Auni Fans

Kau Ni Belajar Sejarah Ke Tak??


Itulah antara ayat familiar bani melayu yang ego...


Apabila anda cuba menyelamatkan orang ramai daripada selamanya tertipu oleh SEJARAH, anda akan dilabel sebagai taksub Freemason, Paranoid, menakut-nakutkan, khurafat dll...


Adakah sejarah menipu kita atau ahli sejarah sendiri tidak pandai membaca fakta?


''Whoever controls the media, controls the mind..''


Rothschild mengawal sejarah dunia agar sentiasa palsu pada skala-skala tertentu dan tidak menonjolkan gerak kerja konspirasi mereka.


Rothschild tidak ada masalah untuk mengugut, membunuh dan merasuah ahli sejarah peringkat noble trophy bagi menyembunyikan kegiatan jahat mereka.


Hatta pemimpin diktator dunia sendiri pun mampu diperkudakan mereka apatah lagi ahli sejarah dunia yang tidak mempunyai pengikut ekstrem?


Sebab itulah nama Rothschild tiada dalam mana-mana buku sejarah sedangkan bank-bank Rothschild adalah punca wujudnya peristiwa-peristiwa bersejarah!


Peristiwa-peristiwa besar dunia, peperangan-peperangan dan masalah-masalah dunia terlalu banyak dicetuskan oleh Rothschild.


Kelangsungan dari pengaruh Rothschid ini, harus kita pelajari dan memahami di manakah penipuan yg berlaku dalam pendidikan Sejarah agar maklumat dan peristiwa yg benar sahaja dapat disumbat dalam ruang-ruang buku sejarah.


Semua jenis manusia sama ada ulama-ulama, ahli politik, cendekiawan, ahli sejarah, saintis, mahu pun ulama Islam, sami sami, tuan-tuan guru pondok, maka disimpulkan semuanya mampu dipengaruhi Rothschild, hanya dengan pengaruh wang dan pangkat.


Sogokan, rasuah, pangkat kemasyuran dan sebagainya mudah diberikan untuk memanipulasi seseorang agar mengikut kehendak mereka.


Kredit kepada Bro Nuno


No comments:

Powered by Blogger.